Reklamacje i zwroty

  1. Jak długo należy czekać na rozpatrzenie reklamacji?
    Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty zgłoszenia, przy zastrzeżeniu, że konieczne może być odesłanie produktu. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji koszt zwrotu zostanie zwrócony. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, koszt zwrotu i ponownego nadania ponosi klient. 
  2. Jak mam złożyć reklamację produktu?
    W celu złożenia reklamacji skontaktuj się telefonicznie lub mailowo z Biurem Obsługi Klienta (kontakt@sleekshine.pl), nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.
  3. Jak dokonać zwrotu towaru?
    Aby, zwrócić towar:
    – wypełnij dokładnie formularz odstąpienia od umowy
    – wyślij zwracany towar na adres: 4 WU Sp. z o.o.  ul. Kolberga 27, 25-620 Kielce z dopiskiem „Zwrot towaru”
    – produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony i zapakowany, aby nie uległ uszkodzeniu.
    – kupujący dokonuje zwrotu towaru na własny koszt.  
  4. W jaki sposób zostaną zwrócone środki przy zwrocie towaru?
    Zwrot środków za towar nastąpi na podany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy numer rachunku bankowego.
  5. W jakim terminie rozpatrywany jest zwrot towaru?
    Termin zwrotu płatności wynosi do 14 dni na zasadach określonych w przepisach prawa. Zwrot środków następuje na podany przez Ciebie numer rachunku bankowego.
     

W przypadku zwrotów przypominamy, że kosmetyki są produktami mającymi związek z higieną osobistą. Konsument może zapoznać się z cechami towaru i właściwościami w taki sam sposób w jaki zrobiłby to w tradycyjnym sklepie stacjonarnym. Przekroczenie tych granic może skutkować odpowiedzialnością finansową za zmniejszenie wartości towaru.