Sprawdź nasze wszystkie produkty - odkryj nowości!
Reklamacje i zwroty
- Jak długo należy czekać na rozpatrzenie reklamacji?
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty zgłoszenia, przy zastrzeżeniu, że konieczne może być odesłanie produktu. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji koszt zwrotu zostanie zwrócony. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, koszt zwrotu i ponownego nadania ponosi klient. - Jak mam złożyć reklamację produktu?
W celu złożenia reklamacji skontaktuj się telefonicznie lub mailowo z Biurem Obsługi Klienta (kontakt@sleekshine.pl), nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji. - Jak dokonać zwrotu towaru?
Aby, zwrócić towar:
– wypełnij dokładnie formularz odstąpienia od umowy
– wyślij zwracany towar na adres: 4 WU Sp. z o.o. ul. Kolberga 27, 25-620 Kielce z dopiskiem „Zwrot towaru”
– produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony i zapakowany, aby nie uległ uszkodzeniu.
– kupujący dokonuje zwrotu towaru na własny koszt. - W jaki sposób zostaną zwrócone środki przy zwrocie towaru?
Zwrot środków za towar nastąpi na podany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy numer rachunku bankowego. - W jakim terminie rozpatrywany jest zwrot towaru?
Termin zwrotu płatności wynosi do 14 dni na zasadach określonych w przepisach prawa. Zwrot środków następuje na podany przez Ciebie numer rachunku bankowego.
W przypadku zwrotów przypominamy, że kosmetyki są produktami mającymi związek z higieną osobistą. Konsument może zapoznać się z cechami towaru i właściwościami w taki sam sposób w jaki zrobiłby to w tradycyjnym sklepie stacjonarnym. Przekroczenie tych granic może skutkować odpowiedzialnością finansową za zmniejszenie wartości towaru.